Wat zijn de levervoorwaarden en wanneer komt mijn pakje toe?

 

Voor België:

Bestellingen worden in heel België verzekerd geleverd voor de vaste kost van € 5,99 (tot en met 12 flessen) en een bedrag van 11,98€ (tot en met 24 flessen).  Dat bedrag is all-in, m.a.w. omvat de verpakkings-, handlings- en verzendingskosten.  Bestellingen in België kunnen ook zelf worden afgehaald bij een ophaalpunt naar keuze voor het bedrag van € 5,99 (tot en met 12 flessen) en een bedrag van 11,98€ (tot en met 24 flessen).  Deze kost omvat eveneens de verpakkings-, handlings- en verzendkosten. Alle wijnen worden verstuurd d.m.v. verzekerde zending!

Voor grotere bestellingen gelieve contact met ons op te nemen piet@welwijn.be

Bestellingen kunnen gratis worden opgehaald bij WelWijn (Caputsteenstraat 51, 2800 Mechelen) elke zaterdag tussen 12:00 en 18:00.

Bestellingen op een werkdag voor 21u worden normaliter de volgende werkdag geleverd of kunnen de volgende werkdag worden opgepikt in een ophaalpunt. Bestellingen in het weekend of op een feestdag worden de tweede erop volgende werkdag geleverd.

Voor Nederland:

Bestellingen worden in heel Nederland geleverd met verzekering voor de vaste kost van € 9,99 (tot en met 12 flessen) en een bedrag van 19,98€ (tot en met 24 flessen).  Dat bedrag is all-in, m.a.w. omvat de verpakkings-, handlings- en verzendingskosten.  Bestellingen in Nederland kunnen ook zelf worden afgehaald bij een ophaalpunt voor het bedrag van € 9,99 (tot en met 12 flessen) en een bedrag van 11,98€ (tot en met 24 flessen).  Deze kost omvat eveneens de verpakkings-, handlings- en verzendkosten. 

Voor grotere bestellingen gelieve contact met ons op te nemen piet@welwijn.be

Bestellingen kunnen gratis worden opgehaald bij WelWijn (Caputsteenstraat 51, 2800 Mechelen, België) elke zaterdag tussen 12:00 en 18:00.

Nederland: bestellingen op een werkdag voor 21u worden normaliter de tweede erop volgende werkdag geleverd of kunnen de tweede erop volgende werkdag worden opgepikt in een ophaalpunt. Bestellingen in het weekend of op een feestdag worden de derde erop volgende werkdag geleverd.

Elke vertraging door onvoorziene omstandigheden of overmacht (staking, vertraging bij de logistieke partner, beschadigde flessen, ...) kan geen aanleiding geven tot annulatie van de bestelling noch onkostenvergoeding of vervolging. Naargelang de omstandigheden zal bvba GyGoVat de klant contacteren om een oplossing te zoeken. Indien bepaalde producten uitgeput zijn en/of niet meer in de toekomst voorradig zullen zijn kan dit aanleiding geven tot het niet respecteren van de door GyGoVat van de beloofde levertermijn. In zulke gevallen kan dit evenmin aanleiding geven tot een onkostenvergoeding of vervolging. In het geval dat bestelde producten niet meer voorradig zijn zal bvba GyGoVat de klant contacteren om een oplossing te zoeken of om de klant de bestelling kosteloos te laten annuleren. 


Cookies helpen ons onze services te leveren. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Over - sluiten